dimarts, 8 de febrer del 2011

Miguel Hernández

6 comentaris:

Unknown ha dit...

M'agradat, pero em dona pena ,ya que no pot estar amb el seu fill,i esta empresonat ala carcel per Franco,que en aquell temps regnaba,en Espanya.

Celia Manzanares ha dit...

M´agradat molt però lo mal es que no va poder veure al seu fill per ultima vegada.
Va nàixer el 30 d´octubre de 1910 i es va morir el 28 de març de 1942amb una enfermetat que va agafar a la presó, després de la guerra civil Espanyola.

Pedro ha dit...

M'agradat moltíssim conèixer aquest poema i la història de Miguel Hernández, la guerra va fer mal a moltes families. Ho he tornat a vore a casa.

Pedro ha dit...

He buscat la imatge de la tomba de Miguel Hernández y es veritat que posa el verset del dibuix. Sabeu que ho va escriure ell mateix?

"Aunque bajo la tierra
mi amante cuerpo esté
escríbeme a la tierra
que yo te escribiré."

estela ha dit...

Lo que li va pasar al pobre home , no era just ,però el desti , estaba escric aixina,i no es podia cambiar . La poesia "Las nanas de la cebollas " expresa lo que ells pensaba i lo que creia que pasaba fora d'aquell lloc tan fosc i apagat , on ell, va passar alguns anys.

nunca dejes de pensar ha dit...

Hola vull dir que ami em pareix una historia molt bonica pero a la vega molt trista bonica per els poemes,i trista perqure va morir jove i a la pressó,quan vaig veure aquesa historia quasi que em pose a plorar de lo emosionant.